Pénztáros - adminisztrátor álláslehetőség Jászberényben

Alcufer Kft.

Irodai adminisztrátor

Munkavégzés helye: Jászberény

2022. 07. 18.

Pénztáros – adminisztrátor

Magyarországi tulajdonú hulladékkereskedő cég, jászberényi telephelyre keres pénztáros-adminisztrátort munkatársat, 3 hónap próbaidővel, határozatlan időre.

Munkaidő napi 8 óra, hétfőtől - péntekig.

Feladatok

  • Készpénzes vásárlások, eladások bizonylatolása, számlák készítése, az azokhoz tartozó teljes körű adminisztrációs feladatok. 
  • Napi pénzforgalom, pénztár kezelése felülvizsgálata, a pénztár forgalmához tartozó dokumentációk naprakészen tartása. 
  • Szigorú számadású nyomtatványok vezetése. 
  • Árú bevételi jegyek, szállítólevelek, anyagkísérő okmányok kezelése, belső rendszer és az előírt jogszabályok szerinti kitöltése, ellenőrzése, továbbítása.
  • Egyéb, a telephely működéséhez szükséges dokumentációk elkészítése. Irattárazás, postázás, levelezés.

Elvárások

  • Középfokú végzettség,
  • alapfokú számítástechnikai ismeretek, MS Office, E-mail.
  • Ügyfélközpontú szemlélet.
  • Erkölcsi bizonyítvány.

Előnyök

  • Előnyt jelent de nem feltétel, jászberényi lakhely.

Amit kínálunk

  • Fix, bejelentett fizetés, hosszú távú munkalehetőség, mozgó bér, kafetéria, kerékpár tároló, parkolóhely, céges rendezvények

 

Jelentkezését és önéletrajzát várjuk a "Jelentkezem" gombra kattintva.